2010. január 29., péntek

Popsinak...:)

4 megjegyzés:

Popsi írta...

Köszi. :-))))
(olyan nagyon kár, hogy nem a csajokat szereti :-( ) Tuti lenne esélyem. :-)

Karfiol írta...

Hallottam olyat is, hogy állítólag biszex, de egy barátom, aki ismeri személyesen, váltig állítja, hogy "csőbuzi"...

A Kaméleonban hátborzongatóan játszotta a meleget, félelmetes volt.

Egyébként ez az előadás, amiből másolgatom a videókat, elérhető dvd-n, szerintem valami csoda...Mindig végigbőgöm az egészet, ami persze nem csoda. :D

Popsi írta...

Én nem tudom, mióta férjhez mentem, de főleg mióta megvan a gyerek, elvesztettem a rajongásomat a szerelmes-szomorú versek iránt. (félreértés ne essék, az itt levők nagyon tetszenek.Azokra gondolok amiket én is végighüppögtem anno.)

A Kulka meg tényleg csőbuzi, én is médiás vagyok, nagyon közeli az infó. :-) Sajnos. :-) A Kaméleonban tényleg kicsit gyomorforgató volt, talán pont attól, hogy én tudom az igazat, ismerőseim pl. nem és mondták, hogy milyen jól játssza stb. :-S

Rendesen offoljuk ám ezt a szép irodalmi blogot. :-))))

Karfiol írta...

Örülj neki, hogy elvesztetted a "rajongásod".

Szerintem egyébként semmi "off" nincs a dumában, sőt...

De ha csak hallgatni szabad, akkor majd úgyis ránkpirítanak.
Vagy magunkrapirítunk, vagy, vagy és vagy...


(Deafenébeiskulkával)