2010. január 10., vasárnap

Dobozban



Végy egy dobozt.
Egy cipődoboz-jellegű dobozt.

Tedd bele a tegnapot, tedd rá a tetejét.
Pakold a mát, minden apró morzsáját.
A jövődből azt, ami belefér.
De ne hagyd szabadon, ne érje a tér...
Engedd, dolgozzon, keveredjen,
ne nyisd ki, el ne rebbenjen.
Hagyd, hogy hasson, győzzék egymást.
Legyen szín-, illat-, hangkavalkád.
Csak ne lásd.
Ne hagyd, hogy fájjon.
Ma így látszik, holnap már úgy...
Ma simogat, holnap már nyúz.

Annyiszor megfogadtam,
azt hittem, tanultam.
Annyiszor elrohantam,
sohasem maradtam....
Mégis mindig előröl kezdem én,
ott ülök a cipős doboz tetején.

(Somebody)

5 megjegyzés:

Rubea írta...

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem állatira tetszik ez a vers.:-)

pipacs írta...

Nekem is!! :)

Csillagvihar írta...

Jó bizony! :)

SineMorbo írta...

Köszönöm:))) /me elpirult.

Karfiol írta...

Ne pirulj, tényleg nagyon jó és szép. Még az én nagyon kritikus "fejemet" és lelkemet is megfogta. Köszönöm.